Аналіз заборгованості за житлово-комунальні послуги станом на 22 вересня 2016 року

Сьогодні, 22 вересня 2016 року, ЖЕК оприлюднив дані про заборгованість жителів за житлово-комунальні послуги. Списки боржників дивіться нижче. Якщо там є Ваша квартира, сплатіть суму якнайскоріше, або зясуйте її в ЖЕКу.

А зараз, давайте порівняємо ці цифри з показниками місячної давності та зробимо висновки.

screenshot_9

 

 

 

 

 

 

Коментарі та висновки
  1. Загальна сума заборгованості за місяць зросла на 12 тис грн (7%). Зросла заборгованість по кожній секції, а також зросла кількість квартир-неплатників (на 20% за місяць!).  Як і раніше, ми з недовірою сприймаємо ці цифри – адже всього 4 місяці тому (в травні 2016 року) ЖЕК повідомляв про втричі більшу заборгованість жителів – на рівні 454 (!) тис грн.
  2. Як і раніше, нічого не вказано щодо заборгованості нежитлових приміщень. Їх в нашому будинку 23 (загальна площа майже 2,000 кв метрів). Залишається здогадуватись, чи то в них зовсім немає заборгованості, чи то ЖЕК її приховує, чи то вони (за домовленістю) не платять за послуги взагалі.
  3. 55 боржників – не так вже й багато, щоб працівникам ЖЕКу обійти ці квартири чи поспілкуватись з власниками по телефону.  Оприлюднювати списки боржників наче б то немає сенсу – адже добропорядні платники нічого з цим вдіяти не можуть, а неплатники їх просто ігнорують. Але ЖЕК вперто вивішує списки на загальний огляд. На нашу думку, це робиться з метою психологічної підготовки жителів будинку до дефолту ЖЕКу.
    Ймовірно дуже скоро, вже в грудні 2016 року, через борги ЖЕКу перед КиївЕнерго та КиївВодоканалом в будинку буде обмежено подачу опалення, води та електрики. Тоді подібні оголошення будуть виправданням для ЖЕКу та мотивом для підвищення комунального тарифу – мовляв, “ми ж повідомляли вас щомісяця про борги, то ж ЖЕК не винен, жителі самі винні в своїх проблемах”.
  4. Якщо хтось з наших читачів не платить ЖЕКу з принципових міркувань – наприклад, з огляду на неналежну якість сервісу – ми радимо змінити позицію. Це деструктивний підхід – не оплачувати, бо погані послуги, а у відповідь ЖЕК не буде надавати послуги, бо немає грошей. Це  глухий кут взаємної безвідповідальності.  Ми радимо зворотнє – оплачувати, але вимагати послуги. А якщо їх домогтись неможливо – шукати альтернативу ЖЕКу, наприклад, створювати ОСББ. Це конструктивний підхід до вирішення проблеми. 

* * *
Запрошуємо обговорити цю статтю на нашій сторінці в мережі Фейсбук

* * *
Інша стаття на тему – чому у ЖЕКу збільшується заборгованість за послуги – “Що нас чекає цією зимою (причини, наслідки і що робити)”

* * *

screenshot_s1screenshot_s2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

screenshot_s3
screenshot_s4